Kérjük, nézze meg legújabb termékünket: F sorozatú forgóvillák

BA3 Forgókapu

BA3-1-4 Forgókapu
BŐVEBBEN>

BA3-1-4 Forgókapu

A forgókapukat arra terveztük, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való belépésének ellenőrzését. Az eszközöket úgy alakítottuk ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. Az eszközöket folyamatos üzemre szántuk, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-2-3 Forgókapu
BŐVEBBEN>

BA3-2-3 Forgókapu

A forgókapukat arra tervezték, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való beléptetésének ellenőrzését. A szerkezeteket úgy alakították ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. A forgókapukat folyamatos üzemre szánták, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-2-4 Forgókapu
BŐVEBBEN>

BA3-2-4 Forgókapu

A forgókapukat arra tervezték, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való belépésének ellenőrzését. A szerkezeteket úgy alakították ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. A forgókapukat folyamatos üzemre szánták, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-1-S Forgókapu
BŐVEBBEN>

BA3-1-S Forgókapu

A forgókapukat arra tervezték, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való belépésének ellenőrzését, mozgáskorlátozottak vagy nagy csomaggal közlekedők közlekedését, vagy a gyalogosok szigorú ellenőrzés nélküli áthaladását. A szerkezeteket úgy alakították ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. A forgókapukat folyamatos üzemre szánták, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-2-S Forgókapu
BŐVEBBEN>

BA3-2-S Forgókapu

A forgókapukat arra tervezték, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való belépésének ellenőrzését, mozgáskorlátozottak vagy nagy csomaggal közlekedők közlekedését, vagy a gyalogosok szigorú ellenőrzés nélküli áthaladását. A szerkezeteket úgy alakították ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. A forgókapukat folyamatos üzemre szánták, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-2-I Forgókapu mozgáskorlátozottak számára
BŐVEBBEN>

BA3-2-I Forgókapu mozgáskorlátozottak számára

A forgókapukat arra tervezték, hogy segítsék a gyalogosok őrzött átjárókban (épületeken belül vagy kültéren, fedél alatt) való belépésének ellenőrzését, mozgáskorlátozottak vagy nagy csomaggal közlekedők közlekedését, vagy a gyalogosok szigorú ellenőrzés nélküli áthaladását. A szerkezeteket úgy alakították ki, hogy együttműködjenek a gyalogos közlekedés és személyi beléptetés elektronikus rendszereivel. Az ellenőrző eszközök (pl. leolvasó, nyomógomb, elektronikus ellenőrzés, infravörös távvezérlés) a kapuhoz illeszthetők. A forgókapukat folyamatos üzemre szánták, és sűrű gyalogosforgalommal rendelkező zónákban is használhatók.

BA3-1-T/TW
BŐVEBBEN>

BA3-1-T/TW

A forgóajtók rendeltetése, hogy a védendő útvonalakon segítsék a gyalogos beléptetés szabályozását épületen belül, illetve kültéren (tető alatt). A berendezéseket arra tervezték, hogy együttműködjenek az elektronikus gyalogos forgalomirányító és személyi beléptetés-szabályozó rendszerekkel.

TOP